Viö idag..






HejHejHej

Idag har jag och Johan vart uppe i Viö hela dagen å
vart hundvakt åt hans föräldras hund. Det har vart
mysigt. Dom bor mitt ute i skogen så det har vart
lugnt å skönt. Har försökt plugga lite också, fick lite
gjort iaf. Gjorde Nationelltprov i måndags, usch va
hemskt de va! ville haft mer tid på mig också, de va
jätte stressgt, men jag hoppas de gick bra iaf..

Ikväll har Marcus och Louise vart här, vi har planerat
lite inför personalfesten på fredag eftersom det är
vi som är festfixarna :D så vi har fixat en massa
hemlisar hihi. tror det kommer bli bra!

I helgen var vi å tävlade med våran lilla trupp! Det gick
bra, flickorna tog en 1:a plats i matta och en 4:e
plats i fristående och efter några missar i hoppet
lyckades vi iaf knipa åt oss en 5:e plats totalt av 16 lag!
Kanon tycker jag!









Nu måste jag sova, skola tidigt imorgon :(




Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är mellis!

:)

2008-12-03 @ 11:17:36
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men va söta de är, duktiga me! Säkert din förtjänst ju!

Snart ses vi igen - kuligt!

Kram

Postat av: frajd

men hallåå, du svarar mig inte någnstans :( jag åker hem imorgon, så får väl ringa på fredag, hade varit kul och träffas juuu!

2008-12-17 @ 12:09:31
URL: http://racke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0