jordbävning






Hallå hallå.

Igår vart de jordbävning, men jag sov som en stock så
märkte ingenting. Men Johan va minsann vaken å han 
berätta att hela vitrinskåpet och bordet skakade. Felicia
hade också känt det, fast hon halvsov så hon tyckte bara
det va jobbigt att det "blåste" så mycket så att hennes fötter
skakade när hon låg i sängen haha. Det var först när hon
va i skolan som hon fick reda på att det vart jordbävning.


Ikväll har jag faktiskt bokat ett pass på Lok&motion, får
se hur det går. Har inte tränat på några månader så kommer
väl förmodligen inte kunna gå imorgon. Men det får det va
värt, måste komma igång nu. sommaruppehållet har
vart kanske lite väl länge nu ;P


Hej så länge!







Kommentarer
Postat av: elin

friend. hur mår du?

håll mig uppdaterad för tjyven !

2009-01-14 @ 22:48:02
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Angelika

Hallååååååååå!!!!!!!!

Postat av: Emelie

Hej:D Det går bara bra med gympan! Ja vi kommer ner med grön grupp i alla fall:) men inte med dom mindre barnen tror jag inte. Ni ska också vara med va? Ha det fint. Kram!

2009-02-08 @ 15:11:58
URL: http://www.nogg.se/mmmli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0