natt














idag  började skolan.. å  jag   undrar   hur dett  skall gå!
men det måste gå å jag måste se till att klara detta. det
blir säkert   kämpigt men   värt det så jag kan komma in
på förskollärarutbilningen sen.

Är ledig imorgon så tänkte försöka pallra mig bort till
gymmet sen är det gymnastiken förstås.  Måste träffa
 fridis också, va väldigt längesen nu :(

Nu är det dags  att sova efter en  ensam kväll hemma,
mannen är å jobbar som  vanligt.  Tur att det fanns lite
kuligt  på  tvn  ikväll iaf  (: åå  tack  för sex and  the  city! 

nattinatti!














Kommentarer
Postat av: Jonnis

går du i skolan? o.O

2008-08-21 @ 23:27:13
URL: http://tarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0