lyckad helg



godkväll....

helgen har vart kanon men tiden gick väldigt fort! men de e väl så,
det går fort när man har kul (: Har varit i jönköping. åkte klockan
5.30 i fredags så jag gick väl upp ca halv fem så de blev inte jätte
många timmars sömn.. Tågresan va rätt seg, när jag skulle byta
tåg i alvesta så va så klart det inkommande tåget mot nässjö försenat,
å inte lite heller, en och en halv timma :/ försökte fördriva lite tid med
att spela ett urtråkigt spel på mobilen, man ska fota massa fiskar i
havet haha. men men jag kom fram till Tenhult välbehållen iaf ca
9.40.
Sedan gick hela fredagen åt att pyssla i min mosters butik,
"HildasRum" va lite att fixa klart tills premiären som var igår.

På kvällen hade jag å vännerna bokat bord på 8glas,
så där blev det en massa god mat och dryck, efter 8glas gick vi en
sväng till o´learys och sedan avslutades kvällen på SLiver. en helt
okej utekväll och det va såklart jättekul att träffa alla (:
Lördagen sen
 var kanon! va på HildasRum och det va jättetrevligt, mycket folk, fika
och så testade jag på att måla med distress som jga
verkligen fastnade för!
Efter Hildas åkte vi en sväng till a6 å sen
tog vi det bara lungt hemma hos linnea, pysslade lite å tjötade.

Idag kom jag hem vid halvtvå, åkte för första gången buss från jkpg
till karlskrona, så skönt att inte behöva tänka på att man ska av tåget
 för att byta till nästa. så nu kunde jag tillomed sova en hel del på
vägen hem (:
kvällen har vi tillbringat ute i vallby, hade lite kalas för
bror min som fyllde år igår. det bjöds på broccoli&skinkPaj och
kladdkaka! mmMMmm. Sen kollade vi på gamla inspelade filmer
från när vi va små (: Johan tyckte jag va mig lik! hihi..

så helgen har vart ganska fullspäckad men väldigt rolig!  nu e det
nog dags att ta igen lite sömn (:

nattinatti 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Såg skönt ut på cypern, där jobabde jag en gång :-) kram

2008-10-25 @ 19:31:42
URL: http://eatmylipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0